VPRAŠANJE:

Sem zelo telesno aktivna. Ves dan sem na nogah, saj imam velik vrt (kmetijo) , hišo in družino, a katero skrbim, saj mladi nimajo časa za kuho in pospravljanje. Ob koncu dneva se kar sesedem. Je res potrebna še telovadba ?

ODGOVOR:

To, da gibamo je velikega pomena za tvorbo kosti, saj z aktivnostjo mišic, ki se pripenjajo na kost vzpodbujamo njeno nastajanje.

Pri vseh naštetih opravilih je narobe le to, da obremenjujemo samo določene mišice na določen način. Predvsem veliko delajo samo posamezne  mišice rok in nog, ostale pa so zaradi prisilnih dolgotrajnih drž predvsem raztegnjene. Mišice trebuha in vzravnalke hrbta so med tistimi, ki so pri takšni aktivnosti najmanj udeležene, so pa tiste, ki nas držijo pokonci in – če so močne – prestrežejo marsikakšno obremenitev, ki zadane hrbtenico.



Zato je nujna telesna vadba, ki okrepi mišični steznik trupa. Vaditi je potrebno vsak dan in to ne le par ponovitev, temveč kar lepo število setov (do pet), ki naj vsak vsebuje vsaj 10 do 15 ponovitev posamezne vaje. Ob tem bomo ne le izboljšali mišično moč in s tem povečali pozitivni učinek na tvorbo kosti, temveč tudi vzpostavili ravnotežje med bolj in manj akivnimi mišicami, popravili držo in pomembno izboljšali počutje. Bolečine v hrbtu , vratu in ramenih se bodo v veliki meri zmanjšale. Poleg tega se bo povečal tudi metabolizem in takrat je izgubiti kakašen kilogram veliko lažje. Zato vam polagam na srce : če že mora biti pri vas vse kot iz škatlice – bodite tudi vi sami takšni. Najprej poskrbite zase in za svoje dobro poutje in zdravje, šele nato naj pridejo na vrsto druge stvari. Tako imate veliko več možnosti za srečnejše in zadovoljnejše živeljenje.

 

Spletno mesto uporablja piškotke... Več.